
VIP ASSISTANCE
Jakie korzyści dla Klienta?


wydłużoną gwarancje.



Rodzaje gwarancji
Wszystkie produkty objęte są gwarancją zewnętrzną producenta przedstawiciela IOT GLOBAL Sp. z o. o.
Gwarancja dla osób prywatnych
Gwarancja VIP dla osób prywatnych
Gwarancja dla firm
Gwarancja VIP dla firm
Pytania i odpowiedzi
Wyłączone z Gwarancji są akcesoria, zestawy oraz produkty z sekcji Outlet i Gadżety.
Roboty automatyczne: | 177,00 zł |
Roboty do okien: | 177,00 zł |
Odkurzacze pionowe i mopy: | 177,00 zł |
NEEBO HAKII | 150,00 zł |
- uszkodzeń powstałych na skutek używania urządzenia niezgodnie z instrukcją obsługi,
- uszkodzeń mechanicznych, chemicznych lub termicznych,
- uszkodzeń spowodowanych działaniem siły zewnętrznej, np. przepięcia w sieci elektrycznej, wyładowania atmosferycznego, powodzi,
- napraw i modyfikacji dokonanych przez firmy lub osoby nie posiadające autoryzacji producenta lub Dystrybutora,
- części z natury łatwo zużywalnych, takich jak: szczotki boczne, szczotki główne, wszelkie filtry, akcesoria dodatkowe, ściereczki czyszczące,
- instalacji, konserwacji, przeglądów, czyszczenia, odblokowania, usunięcia zanieczyszczeń oraz instruktażu.
Przez naprawę rozumie się wykonanie czynności o charakterze specjalistycznym, właściwym dla usunięcia wady. Pojęcie naprawy nie obejmuje: instalacji, instruktażu, konserwacji sprzętu, poprawy połączeń mechanicznych lub elektrycznych, korekty ustawień elementów składowych urządzenia. Wymiana sprzętu na nowy przysługuje również w przypadku niemożliwości naprawy reklamowanego urządzenia.
Produkt ubezpieczeniowy „VIP ASSISTANCE” nie stanowi gwarancji jakości produktu w rozumieniu art. 577 – 581 k.c., ani też rękojmi za wady fizyczne lub prawne w rozumieniu art. 556 – 576 k.c.